jueves, 7 de mayo de 2009

TERESA DE CALCUTA

1. Ezagutzen zenuen pertsona hau? Bilatu interneten bere argazki bat eta sartu zure blogean. Zein zen bere izena? Zein urtetan jaiotzen eta hiltzen da?

Ez nuen pertsona hau ezagutzen. Bere izena Agnes Gonxha Bojaxhiu zen,baina jendea Maria Teresa de Calcuta deitzen zioten.1910 jaio zen eta 1997 hil zen.
2. Bere bizitza ikusi eta gero pelikulan, zer izan da zuretzat miresgarriena?. Konta ezazu adibide bat filmean ikusitakoa.
Niretzat miresgarriena izan da jende pobreei laguntzen duenean.

3. Zabaldu power point eta irakurri bere bizitza eta bere hitzak.

4. Power point ikusi eta gero, aukeratu Teresak esandako 5 esaldi eta kopiatu zure blogean azalduz zergatik dira inportanteak edo interesagarriak zuretzat
·La cosa mas facil,equivocarse./Tiene razón.Porque muca gente se equivoca con facilidad.
·Las personas mas necesarias,los padres/Esta me gusta mucho,porque si a mis me faltarian mis padres me sentiria muy sola y no podria seguir para adelante en muchas cosas.
·El regalo mas bello el perdón/Esta tambien es importante porque si hay algun/a amig@ enfadado contigo se pasa mal porqu estas sin hablar con el ni nada.
·Lo imprescindible,el hogar/Para mi lo impresdicndible es la familia pero el hogar tambn es muy importante,porque tienes un techo y puedes dormir agusto.
·A veces sentimos que lo qe hacemos es tan solo una gota en el mar,pero el mar serìa menos si le faltara una gota./Esta me encanta.No hay porques simplemente me gusta mucho.

No hay comentarios:

Publicar un comentario